::: dudes :::

Tuesday, December 17, 2013

COMEBACK entry

Assalamualaikum semuaa. Rasanya dah lama aku tak update entry baru kan. tersangat lama. padahal aku start cuti bulan 10 lagi.dan ni dah masuk bulan 12. cuti aku pun dah masuk fasa terakhir.huhu. agak sedih di situ.  sepanjang cuti aku ni, aku dilanda keboringan yang tak melampau sangat laa.

bulan sebelas hari tu kak long aku telam selamat menjalani majlis konvokesyennya. alhamdulillah. tahniah aja ucapkan kepada kak long. semoga berbahagia bersama suami tercinta. Kak long konvo lepas dia dah dapat kerja tau. sekarang ni dia kerja kat hospital kat Johor. humm, dalam bidang farmasi lah.

Masa kak long dalam dewan nak tunggu turn nak ambil scroll, kitorang tak boleh masuk, umi dan ayah je yang dibenarkan utk masuk, haha, aku, aghoh, kak ngah dan adikk apa lagi, merayau-rayau lah sekitar kawsan UIA Gombak yang besar gedabak tu... mula2 kitorang jalan2 dulu, nampak ramai sangat makcik2 , abang2 tengah jual bunga, yelah majlis konvo kott, bunga tu memang tak boleh lari lah kan..

kitorang jalan2 kat booth pameran negara2 luar yang dibina oleh student2 UIA kat sane, tak haairan pun sebab UIA ni kan international, mestilah ramai foreigner,  bergambar sakan lah sepanjang 'perayauan' kitorang tu..haha


lepas tu ternampak lah budak2 ngan orang dewas ada jugak tengah main belon gergasi, waah, kitorang apa lagi, terus nak main jugak lah..
sewa stick yang paling besor, pastu main pepuas hhaaha...memang buat kawasan tu macam kwasan rumah kitorang je..semua org tengok, malu naa




haha memang the giant bubble lah..

kitorang memang terpisah terus ngan abg long iaitu abang ipar baru kitorang haha, suami kaklong,
kalo dia ada sekali , memang tak ah main jayen babel bagai..


inilah hasilnya, family potrait kita orang, Tahniah once again kak long , gambar ni nampak macam 8 orang kan, tapi sebenarnya 9 orang, alhamdulillah tahun depan inshaallah aku akan dapat anak buah..hehe

That's all ,you all.
Wassallam.


No comments: