::: dudes :::

Tuesday, August 14, 2012

KEMAS BLOG yang berHABUK

Assalamualaikum warahmatullah.wbt.
dah lama btol tak updet blog, kalau blog ni bilik tentu dah bersawang n berhabuk...fufuhuhu , mane taknye, lebih 3 bulan tak updet...bizi uruskan life baru...and dalam proses pertukaran status yang memang tak terkira sibuknye....

Alhamdulillah, dalam sedar tak sedar, aku daa jadik budak U, eh silap, belom pun masuk U lagi, baru Pra U...kire macam U jugaklah sebab suasana die memang tak lansung macam sekolah, jauh langit ngan bumi....

sekarang aku tengah studi kat Pusat Asasi UIA kat Petaling Jaya, pergh, KL kot, maaflah , kalau bunyinye macam jakun sikit, tapi aku orang asal kampung, belajar kat Kelantan dulu, tup tup, belajar kat KL, agak excited at the first, but, once aku duduk kat sana, ni je yang aku boleh simpulkan, belajar kat mana2 semua sama, yang penting ikhlas kerana Alllah.

tentu pelik, kenape tetiba je update blog lepas sekian lama tak buat macam tu, aku pun tak tau nak cakap macamane, maybe nak bercerita pengalaman yang terlimpah-limpah dalam memori ni , huhuhu.....

mungkin tu je kot untuk entry ni....lain2 cerite aku sambung utk next entry..tataaaa


1 comment:

9n0L4 said...

best of luck ye. blaja rajin rajin. ;)