::: dudes :::

Sunday, April 8, 2012

"Segmen : Suaikenal | Taaruf | Ice-breaking"


Assalamu'alaykum, dudes!!! tadi saya jenjalan kat group AWESOME BLOGGER...tup2 jumpe link yang KINA bagi....

rupa2nya ade akak ni lancarkan segmen, she is akak tentang kita

huhu...raser nak join lahhh...lepas join segmen yang kina buat haritu rasernye...best gak..huhu

ok...let start...

salam ukhuwah dudes semua!!!

my real name is Siti Hajar binti Zamri
n I was born by my umi on 18 May 1994
at HUSM
maser sekolah rendah, saya selau pindah2 tau...dis is my primary school lis:
>SRI MELOR ( year 1-2)
>SRI KIBLAH (year 3-4)
> SK GUNONG (only 3 months)
> SK KUBANG GOLOK (Year5-6)

huhu, cengitulah, banyak tak sekolah rendah saye?

bila naik sekolah menengah, Alhamdulillah, dah tak tukar sekolah dah...dari form 1 sampai form 5 saya bersekolah kat SMKA NAIM LILBANAT

well..I things , tu jelah bio saya yang menepati syarat segmen ni...

copp...kalau korng nak tahu saya ada kembar tau---->aghoh<-----just klik here kalau nak kenal

tapi..kitorang muka tak sama..


oklah...task seterusnya dalam segmen ni ialah tag follower yang saya nak kenal...

nah ni dia..

farihah
ilya
Agustina


sebenarnya nak tag sumer dudes follower sayer, tapi tak sempat lahh, dah nak zuhur ni..


huhuu....n harini last day tau..pukul 2300 nanti, segmen ni daa tutup so mane2 dude yang nak sertai... klik cni------> cepaaaat!!!!



ok then, tadaaaa.

3 comments:

9n0L4 said...

wahhhhh. terbaikkkk. mekacihhhh sbb sudi join segmen ni. syoknye ade twin. ;)

merakayangan said...

same2......haha..syok ker?...agak arr

Azza Afdzal said...

datang dari segmen yang sama

done follow sini :)

http://azzafdzal.blogspot.com/2012/03/segmen-suaikenal-taaruf-ice-breaking.html