::: dudes :::

Sunday, March 18, 2012

waiting for the results...

SPM results is coming around, mashaAllah, tak dapat saya nak gambarkan how much nervous I am..tipu kalau saya nak cakap yang I'm not nervous..so..untuk hilangkan nervous lah katakan saya n my sahibah pergi ziarah sekolah kami semua yang terchintaaa.. SMKA NAIM LILBANAT..Alhamdulillah, dapat jumpa dengan Farihah buat kesekian kalinya..rindu terubat lepas berjumpa dengan cikgu2, teacher2, ustaz ustazah n of course adik2 yang still berjuang kat sekolah tu..sempat saya berpesan kat salah seorang adik ini yang berada di Tingkatan 4..

'Ngaji molep lah deh, mulo2 ni memei gitu..'

adik itu memberitahuku bahawa di tidak mendapat markah yang bagus untuk subjek BAT, tapi saya mengatakan padanya.. bahawa saya juga pernah dapat markah 40 lebih semasa disekolah tahun lepas..humm

sekarang sekolah dah berubah drastik sangat..Alhamdulillah, sekolah dapat naik pangkat jadi high perfomance school..ada banyak bajet ....

apabila melangkah masuk ke dalam kawasan sekolah tanpa beruniform sekolah, terasa begitu janggal sekali..kalau dulu berpakaian PSS(pusat sumber sekolah) sekarang dah jadi macam cikgu praktikal..namun hati ini diusik rasa rindu untuk kembali menyarung uniform tersebut..

Apepon, time is always running..and never waiting for any mankind, isn' it?

No comments: