::: dudes :::

Sunday, March 25, 2012

What a beautiful scenery...

Saya ambil gambar ni masa saya n family mandi manda kat pantai, pantai belakang rumah saya je...nice view betul. kitorang pergi mandi sebelah pagi......kalau rasa nak mandi pantai, marilah bertandang ke kampung saya...





pic kat atas ni ingatkan saya tentang ustaz2 selalu caakap~ manusia umpama buih dilautan






masa ni saya curi2 ambil gamba, nampak nice seorang bapa dan anak, actually, saya pun tak kenal dengan diorang..


superb wave!!! memang best sangat time ni, cuma kitorang takde skill nak meluncur je..



Benda yang warna coklat tu sebenarnya kubu Jepun, kubu tu sebenarnya besar tapi memandangkan dah lama ditinggalkan jadi, separuh badannya dah ditenggelamkan oleh pasir





ombak rindu...huhu...






Kalau siapa2 nak cuba mandi mantai yang best kat atas, daatanglah ke Kelantan, Bachok....memang best punyelah..

No comments: