::: dudes :::

Monday, April 9, 2012

Kandas? Jangan Malu...

Assalamu'alaykum, dudes!!!
petang ni saya nakshare sumting sebagai nasihat dan pedoman utk diri sendiri,

sebenarnya macam ni, hari ni, kembar saya------> Aghoh
telah buat test kereta,semalam dia memang berdebar2, sampai tak lena tidur tapi last sekali tidur jugak, n bad story, dia kandas atau orang kata kurang lulus dalam test tu,
alhamdulillah, dia hanya kandas dalam test jalan raya, senanglah nak buat balek.....

saya buat entry ni, special utk dia n kawan saya beberapa orang yang juga kandas dalam test kereta ni,....saya tak tahu lagi bila,

hoho, berdebarlah jugak,

tengok kembar sendiri kandas...tapi takpe...


To get the best, u must give ur very best, so when He give u test, u still doing ur best, In order to get His bless, bcos He's plan is alwaysthe very very best, and His love will never fade nor less. No doubt. InshaAllah
.


I create this quote to motivate myself n others.... Aghoh nampak sedih jer sebab kandas, tapi....masih ada peluang, jangan bimbang...



till then, daaa