::: dudes :::

Saturday, April 7, 2012

Aurat oh aurat


One fine day,

I saw a girl

With navy b

lue scarf

On her head

She was smiling

Her face like angel

SubhanaAllah

Oo Lord, how beautiful

She was

However,

When my eyes went down

I saw her feets

She did not cover her feet

Oo Lord,

Please do open her heart

So that, she woul

Cover her aurat

Completely..

***********



Assalamu'alaykum, well dudes, hari ni, saya rasa macam nak share poemlahh, erk...poem ker? jadi ke tak poem kat atas ni, koranglah yang nilai,


Frankly, saya memang selalu mengalami all these things...huh..what?


well, jalan2 window shopping ker, pergi rumah orang kahwin ker,n bertemu dengan wanita2 yang perggggh...lawa...cantik...SubhanAllah, x bisa kugambarkan...sedangkan saya yang wanita ni pun rasa dia cantik, apatah lagi pemuda teruna mahupun duda ,


ada sesetengah yang saya jumpa, Alhamdulillah, pakai baju kurung, tudung dah labuh, tapi...opsss,

bila saya pandang dri atas kebawah,



saya memang selalu akan frust...sebab, kebanyakan yang saya jumpa, diorang tak tutup kaki diorang...


well dudes, for all muslimah kat luar sana, marka2 kat luar sana, aurat perempuan ialah seluruh tubuh kacawali.....dua tapak tangan dan muka...


n Of course, kaki itu, mesti ditutup...tak kira pakai stoking ke, sarung kaki ker, plastik ker....

n what so ever...asalkan...x nampak....


InshaAllah, kita dapat lakukan suruhanNya itu, iaitu TUTUP AURAT DENGAN SEMPURNA...



saya ambil doodle kat atas ni, kat blog Dr Cinta......

saja nak share dengan all my dudes....


Dan saya syorkan korang bukak lah blog Dr Cinta. dia ada buat artikel pasal ni....


klik kat sini-------------------------> *@__@*



ok lah,sampai di sini saje, coretan saya .....

Assalamu'alaykum All my dudes!!!!!!!!


No comments: