::: dudes :::

Wednesday, April 11, 2012

::SEGMEN:: Twinning segment_ Ciri Gegurl dan Boboi Idaman saya


Assalamu'alaykum, dudes! hari ni, my best friend ajak saya launch segment terbaru...twinning segment...
huhu ala2 twinning study programes jer...ok tajuknye

CIRI GEGURL DAN BOBOI IDAMAN SAYA

haha, sounds like joke right? memang penangan criter ape celopp betol..

ok, setiap segment mesti ader syarat2nyer right? memandangkan segment ni merupakan twinning segment, korang kena klik sini----------------------> edSassin

huhu, ni die partner segmen saye....


____________________


actually bile korang daa habes bace syaratnye taklah susah pun kan...cume perlu listkan ciri2 wanita atau jejaka yang masuk dalam list korang.. kalau saya ni die ciri2nye..




beragama( of course)

tak hisap rokok

ade duit
ade rupa (boleh dipertimbangkan)

pembersih

tak kedekut

hormat orang tua

peramah



hah, tu dia InsyaAllah, one fine day I'll meet this guy, tapi of course not nowlah..
till then, nak join klik
--------> eddie<-----------















1 comment:

Siti Sarah Zamri said...

aghoh join!!!

http://sitisarahzamri.blogspot.com/2012/04/ciri-gegurl-dan-boboi-idaman-saya.html